Voetbalquiz: deelnemersveld VOL!

3 december 2018

Inmiddels is het maximum van 50 teams (100 personen) bereikt!

Hierbij alvast wat praktische informatie:

• De inloop is vanaf 19.00 uur.
  • We verzoeken ieder om 19.30 uur aanwezig te zijn zodat we na de opening direct kunnen beginnen.
  • Neem contant geld mee (entree) en koop muntjes (voor tijdens de quiz). Tijdens de quiz wordt er drank rondgebracht, waardoor er ter plekke afgerekend kan worden.

Zaterdagavond 15 december wordt in de kantine de eerste 'Wittenhorst voetbalquiz' georganiseerd. Quizmasters Huub Cox en Antoine Driessen zullen de deelnemende teams het vuur aan de schenen leggen met verschillende vragen uit meerdere categorieën. Teams kunnen zich per tweetal opgeven. Per duo moet minimaal één persoon lid zijn van Wittenhorst. Aanmelden kan, mits je minimaal A-speler (18 jaar) bent, via voetbalquiz@rksv-wittenhorst.nl. Hierbij graag de namen van de teamleden vermelden.

Wegens de verwachte drukte is de organisatie opzoek naar (nog meer) vrijwilligers die deze avond ondersteunende werkzaamheden zouden willen uitvoeren. Hierbij valt te denken aan het ophalen en nakijken van de opgaven, technische ondersteuning en bij andere werkzaamheden. Opgeven kan via voetbalquiz@rksv-wittenhorst.nl. Alvast bedankt!

Inmiddels is de hoofdprijs bekend. Dit zijn twee tickets voor een thuiswedstrijd van Fulham FC (dit seizoen; reis en verblijf voor eigen rekening) en twee VIP-tickets voor een thuiswedstrijd van VVV-Venlo dit seizoen (niet tegen PSV en Feyenoord).

Tot zaterdag 15 december!