Voorbeschouwing beker Wittenhorst - DAW Schaijk

6 februari 2024

Komende donderdag 8 februari om 20.00 uur speelt Wittenhorst in de 1/8 finale thuis tegen het Brabantse DAW uit Schaijk.

Deze ploeg speelt in de 2e klasse F en neemt momenteel de 3e plek in net boven het voor Wittenhorst bekende Handel. Deze laatste ploeg schakelde de oranjemannen nog uit. Met andere woorden de ploeg uit Schaijk is een tegenstander die niet onderschat moet worden. De laatste bekeruitslag van Schaijk was tegen Festilent (0-3) die onverwacht Volharding nog elimineerde. Het wordt dus ongetwijfeld een boeiende en moeilijke wedstrijd.

Wittenhorst kan met het vertoonde spel van zondag jl. in de tweede helft tegen Nemelaer toch met enig vertrouwen deze wedstrijd tegemoet zien. Met vlagen was het combinatiespel uitstekend en met de herstelde Giel is dit tevens een opsteker. De winnaar ontmoet in de kwartfinale thuis ZSV of Olympia’18.

Supporters, op naar Sportpark Ter Horst. Aanvang 20.00 uur. Veel succes!