Voorbeschouwing Bekkerveld-Wittenhorst

27 oktober 2016

Beste Supporters,

Na de mindere resultaten in de afgelopen weken, moeten er weer punten behaald worden. Dit moet gedaan worden in Heerlen tegen Bekkerveld. Vorig seizoen was Bekkerveld voor Horst een lastige tegenstander. In de uitwedstrijd werd er met 2-1 verloren en thuis werd er een punt gepakt door met 0-0 gelijk te spelen.

Bekkerveld staat op dit moment op een 2de plaats, met net zoveel punten als Wittenhorst. Waarbij Wittenhorst op een 5de plaats te vinden is. In deze competitie is wel bewezen dat iedereen van iedereen kan winnen. Zaak voor ons is dat we weer als collectief gaan spelen en dit gaan combineren met het goede voetbal uit de eerste wedstrijden van het seizoen. Dan moet het zeker mogelijk zijn om de 3 punten mee naar Horst te nemen.

De wedstrijd begint aanstaande zondag om 14.30 op sportpark A gene Bek, te Heerlen. Wij hopen dat er weer veel Horster supporters naast het veld zullen staan!

Met sportieve groet,

Joost van Rensch

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus 12.15 uur ING-bank.

Adres sportpark A gene Bek Tacitusstraat 130, Heerlen.