Voorbeschouwing De Valk-Wittenhorst

27 januari 2017

Beste sportvrienden,

Komende zondag begint de Rückrunde zoals ze dat in mooi duits kunnen zeggen. Daarin start Wittenhorst op een vierde plaats omdat afgelopen zondag de inhaalwedstrijd tegen Minor na de kunstgrasgate met een minimaal verschil werd gewonnen.

In de Rückrunde starten we net als in de Hinrunde tegen de Valk. Nu er enkele spelers terug zijn van blessures moet het besef langzaam doordringen dat we met deze selectie mogelijkheden hebben om in de top van het klassement mee te draaien. Ook al ontbreken er nog enkele vaste krachten.

De komende serie wedstrijden worden daarin cruciaal. Niemand behalve Meerssen heeft laten zien constant te kunnen presteren en daarin ligt nu de uitdaging bij ons om te tonen dat we dat wel kunnen en in ieder geval plaats 2 binnenhalen aan het eind van het seizoen. De mogelijkheden zijn er. Nu nog waarmaken. Te beginnen aanstaande zondag in Valkenswaard.

Natuurlijk kunnen we weer rekenen op een groot aantal supporters.

Bram Rubie

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst 12.00 uur.

Vertrek bus 12.30 uur ING bank.

Adres sportpark De Valkennest: Bosstraat 85, Valkenswaard.