Wittenhorst in Voetbaltrainer Top 200

29 januari 2017

Het is inmiddels traditie geworden: de jaarlijkse Voetbaltrainer Top 200 van hoogst spelende amateurclubs in Nederland.

Voor het samenstellen van deze editie heeft vakblad ‘De Voetbaltrainer’ het competitieniveau van de Nederlandse amateurclubs tegen het licht gehouden.

Hierbij is gekeken naar het competitieniveau van het eerste team en de jeugdselecties.

Wittenhorst staat dit jaar trots op plek 127 in de lijst. De jeugdafdeling van Wittenhorst neemt op de lijst m.b.t. jeugdselecties een mooie 144e plek in. Daarnaast staat onze club voor het eerst in de Top 5 van Limburg. Download hier de Top 200.

Op weg naar top 100!

Een mooie uitdaging voor onze club is om nu voor een Top 100 klassering te gaan.
We mogen er op hopen dat dit ons dit seizoen nog gaat lukken, aangezien onze selectieteams tot dusver een prima seizoen doormaken. Onze JO19-1 doet prima mee in de Hoofdklasse, waar de JO17-1 op dit moment zelfs goede papieren heeft om te promoveren naar de 4e divisie. De JO15-1 en JO13-1 draaien mee in de top van de 3e divisie en de JO14-1 en JO12-1 staan bovenaan in hun competities.  Daarnaast staat ons vlaggenschip momenteel keurig in de top 4 in de 1e Klasse D. Mochten deze prestaties zo worden voort gezet óf zelfs verbeterd, dan zullen we zowel op de landelijke als op de provinciale lijst alleen maar stijgen.

Alle clubs die in deze mooie lijst staan, mogen dit seizoen het Top 200 logo gebruiken in alle clubuitingen. Dit is een mooie kans om onze club in de regio nóg positiever op de kaart te zetten!

Deze resultaten heeft de club te danken aan alle betrokkenen bij de club. Met z’n allen zorgen we ervoor dat onze club bruist en steeds bekender wordt in de regio. Wanneer we dit goede werk voortzetten, liggen er nog mooie resultaten in het vooruitzicht, zowel landelijk als provinciaal, in het jeugdvoetbal.

Op naar de Top 100!

Bestuur Wittenhorst