Voorbeschouwing EVV-Wittenhorst

9 mei 2024

Wittenhorst heeft afgelopen zondag zichzelf geen goede dienst bewezen door alweer in de openingsfase niet alert genoeg te zijn. De achterstand kon gelukkig snel goed gemaakt worden door Nick Driessen. Echter werd de druk van Halsteren Wittenhorst te machtig: zodoende werd het eindresultaat 5-2. Een bittere pil dus. Overigens kon gezegd worden dat de ploeg er alles aan heeft gedaan om weer in de wedstrijd te komen.

Komende zondag gaat de reis naar Echt: EVV is de volgende tegenstander. De Midden-Limburgers verloren zondag kansloos met 3-0 van Achilles Veen. Debet was ook dat EVV net zoals Wittenhorst niet compleet kon aantreden. Ondertussen is het voor Wittenhorst noodzakelijk dat er punten gepakt worden. Onze spelers zullen gemotiveerd zijn om hun huid duur te gaan verkopen. Dan zal er beslist succes gevierd kunnen worden.

Supporters, op naar sportpark In de Bandert, Sportpad 3, Echt. Veel succes. Aanvang wedstrijd 14.00 uur.

Nick Driessen dichtbij eerste ster

Op dit moment heeft Nick Driessen 23 competitiedoelpunten gemaakt en is hij bijna toe aan zijn 1e ster! Zijn eerste competitiedoelpunt scoorde Nick op 8 december 2019 in de wedstrijd tussen Geldrop vv en Wittenhorst. Zijn laatste competitiedoelpunt scoorde Nick op 5 mei 2024 in de wedstrijd tussen Halsteren en Wittenhorst.

De doelpunten werden gescoord tegen Chevremont 3, SSS’18 3, Wilhelmina’08 2, ZSV 2, BSV Limburgia 1,De Ster 1, Susteren 1, Venlosche Boys 1, EFC 1, EHC 1, Geldrop 1, Halsteren 1, Heeze 1, Kruisland 1, Nuenen 1, Schaesberg 1 en Someren 1.