Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 6 mei 2017

4 mei 2017

Wittenhorst JO19-1 kan met een zege bij concurrent Volharding nog een plekje stijgen op de ranglijst. Beide ploegen hebben evenveel punten (25) en kunnen frank en vrij gaan voetballen, aangezien zij beiden veilig zijn. In november ging de wedstrijd gelijk op en werd het 2-2. Met deze elementen in het achterhoofd beloofd het een open wedstrijd te worden. Mannen, succes!

Kampioen Wittenhorst JO17-1 heeft nog één doel: het kampioensjaar afsluiten met 70 punten. Dit wordt alleen behaald wanneer er zaterdag thuis wordt gewonnen van FC Hoensbroek. De mannen hebben nog een appeltje te schillen met deze tegenstander: in oktober werd er namelijk met 1-0 verloren. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 15:15 uur!

Wittenhorst JO15-1 gaat haar seizoen ook afsluiten met een thuiswedstrijd. Om 13:45 uur gaan de mannen aftrappen tegen nummer 13 Wodan. De ploeg van Kevin van den Berg kan de wedstrijd vrij ingaan: een derde plek in 3e divisie is zeker. Daarnaast zal het vertrouwen groot zijn: in oktober werd er in Eindhoven met 0-2 gewonnen. Met nog een halve finale beker in het vooruitzicht belooft het nog een mooie meimaand te worden voor de mannen. Veel succes!

Voor de dames en heren van Wittenhorst JO15-2 staat een kraker op de rol: zaterdag gaan zij op bezoek bij VVV’03, dat de volle 18 punten heeft en slechts 4 tegendoelpunten heeft geïncasseerd. Met het voetballende vermogen en een flinke portie strijdlust is een resultaat zeker mogelijk! De ploeg heeft een druk programma: na zaterdag staat er op maandag een competitiewedstrijd tegen Kessel gepland, op woensdag spelen de dames en heren de 8e finale van de beker tegen Helden (19.00 u. in Horst). Met drie wedstrijden in zes dagen wordt de conditie op proef gesteld! Succes!

Wittenhorst JO13-1 gaat het competitieseizoen afsluiten met een thuiswedstrijd tegen Eijsden (13:15 uur). Eijsden staat laatste en werd in november met 1-4 verslagen. Een zege en daarmee een puntenaantal van 51 ligt binnen handbereik. Met een tweede plek in 3e divisie en een halve finale beker in het vooruitzicht is het seizoen sowieso al meer dan geslaagd. Wie weet wat er nog in het vooruitzicht ligt. Mannen, alvast succes!

Wittenhorst JO12-1 heeft een tweede plek als eindklassering in 1e klasse in eigen hand. Wanneer er aankomende zaterdag gewonnen wordt van nummer 11 SHH, wordt de tweede plek weer overgenomen van DAW, dat afgelopen zaterdag verloor van Venray. Dinsdag 9 mei wordt het seizoen afgesloten met een thuiswedstrijd tegen Brandevoort (9e). Met twee zeges uit de laatste twee wedstrijden beslist de ploeg van Noud Botden het seizoen dus als tweede. Een mooie uitdaging, mannen succes!