Seizoensafsluiting 2017!

1 mei 2017

Zondag 7 mei a.s. wordt fantastisch weer en spelen maar liefst 8 Wittenhorst teams hun thuiswedstrijd, dit willen we aangrijpen voor een mooie seizoensafsluiting.
Daarom is iedereen (wel of niet actief voetballer, supporter etc.) uitgenodigd om deze dag mee te beleven, uiteraard ook de teams die een uitwedstrijd spelen!

Als opmaat voor de kermis wordt voor het nodige vertier gezorgd inclusief BBQ.
Vanaf 11.30 uur start de seizoensafsluiting waarbij tevens van elk team een originele foto gemaakt wordt, het team dat wint krijgt een unieke prijs (ter beoordeling aan het bestuur).

Belangrijke momenten om erbij te zijn: 12.00 – 12.30 uur; 14.00 – 14.30 uur; 16.30 – 17.00 uur en wie weet wat daarna komt!
Laten wij er samen een mooie afsluiting van maken en wellicht is er voor de Feijenoord fans nog meer te vieren.

Tot zondag!

Namens het bestuur,