Voorbeschouwing Veritas - Wittenhorst 1

12 november 2018

Beste sportvrienden,

Na een korte onderbreking zal aanstaande zondag de competitie weer worden hervat. Ditmaal treden we aan tegen Veritas, de plaatselijke voetbalvereniging in Neeritter. Inderdaad, de jeugdclub van cultheld Bryan Linssen.

Vorige week donderdag speelden we in de beker nog tegen het 'rozendorp' van Nederland. Er werd gewonnen met 3-0 van de toekomstig kampioen van de vijfde klasse D. Die voorspelling durf ik wel te maken!

Veritas is als promovendus goed begonnen aan de competitie en zette een aantal aardige uitslagen neer. Wittenhorst is ook bezig aan een goede reeks en die willen we graag voortzetten. Om aan te blijven haken bij de top van de ranglijst zal er dus gewonnen moeten worden. Die intentie hebben we als team dan ook iedere wedstrijd.

Kom a.s. zondag naar Sportpark Breierein, Breede Rijn 2 te Neeritter om een leuke pot voetbal te aanschouwen. Tot zondag.

Vriendelijke groeten,

Bart Spreeuwenberg

Selectie Wittenhorst 1:

1. Sjors Witt, 2. Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 4. Will Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Joost Wijnhoven, 7. Rob Zanders, 8. Joost van Rensch, 9. Marco DaniĆ«ls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 15. Dirk Scheres, 16. Joep Beurskens, 17. Ruud Meijers, 18. Thom Derks, 19. Reserve-keeper, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst: 11.45 uur.
Vertrek bus 12.30 uur t.o. gemeentehuis.