Voorbeschouwing Volharding-Wittenhorst

11 november 2016

Beste sportvrienden,

Na de flinke domper van afgelopen zondag staat zaterdag de wedstrijd tegen Volharding op het programma. Volharding ging uit tegen SV Meerssen hard onderuit met een 6-1 nederlaag dus zullen erop gebrand zijn om tegen ons een goed resultaat te halen. Laten wij daar met z’n alle even fijn een stokje voor gaan steken, want die 3 punten nemen wij mee naar Horst!

Na afgelopen weekend zijn we van plaats 2 naar plaats 6 verwezen met maar 3 punten achterstand op de nummer 1 en de nummer 2. Als we deze wedstrijd winnen kunnen we daarom goede zaken doen op de ranglijst. Geldrop speelt namelijk tegen Meerssen, Bekkerveld gaat uit naar Venray en de streekderby van ZSV tegen Deurne staat zondag op het programma. Een veelbelovend weekend als we zelf ook eerst een goed resultaat  halen in Vierlingsbeek.

Na een sterke start zitten we nu in een fase waarin het een beetje schommelt. Goed spel en goede resultaten worden afgewisseld met matig spel, gecombineerd met matige resultaten. Zaak is nu om er weer met zijn allen achter te gaan staan om zodoende weer naar boven te kunnen kijken! Ik ben ervan overtuigd dat we beschikken over een van de beste selecties uit onze klasse, alleen komt het er nog te weinig uit. Wanneer alle kopjes de juiste richting op staan en de supporters ons vanaf de zijlijn blijven komen aanmoedigen weet ik zeker dat we van dit seizoen een topseizoen kunnen gaan maken!

Hopelijk zien we jullie steun weer aan de zijlijn in Vierlingsbeek en zorgen we samen voor een mooie avond tegen Volharding!

Met vriendelijke groeten,

Chris Jakobs

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 17.10 uur bij de Lange.