Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - SVME

20 maart 2019

De bekercompetitie is alweer gevorderd tot de kwartfinale. De ploeg van Ton Kosterman is gekoppeld aan SVME (sportvereniging Mariadorp Eijsden). Deze ploeg komt uit in de Derde klasse A en is daarin te vinden in de middenmoot. In de laatste wedstrijd won het met 0-4 van Walram.

Wittenhorst speelde in Venray een ongelukkige wedstrijd en verloor met 3-0. Een grote nederlaag, maar de krachtsverschillen waren niet zo groot. Enfin, verlies is verlies. Komende dinsdag een mooie gelegenheid om revanche te nemen. De winnaars van de kwartfinales plaatsen zich automatisch voor de landelijke TOTO-bekercompetitie. We herinneren ons nog begin dit seizoen toen de Horstenaren de strijd mocht aangaan met Spakenburg.

Een mooie reden dus om dit huzarenstuk nogmaals over te doen. De spelers zullen er alles aan doen om in deze thuiswedstrijd alle frustraties van zondag weg te spelen.

Supporters, kom dinsdag 26 maart naar sportpark Ter Horst. De wedstrijd begint om 20.15 uur