Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - Veritas

26 januari 2019

Het competitieverloop wil voor Wittenhorst niet opschieten. Beide wedstrijden van dit jaar werden afgelast. Dit betekent dan ook dat de oranjemannen reeds 2 of 3 wedstrijden achterlopen. Dit alles betekent weer dat de KNVB heeft moeten knutselen op het programma een goed vervolg te geven.
Voor Wittenhorst is het volgende (opvallende) programma uit de bus gekomen: Venlose Boys-Wittenhorst 10 maart; Heeze-Wittenhorst 31 maart; Wittenhorst-Heeze 7 april; ZSV-Wittenhorst paaszaterdag 20 april; Wittenhorst-ZSV paasmaandag 22 april; Wittenhorst-Venray 28 april.
Hier tussendoor komt nog een bekerwedstrijd op donderdag 14 maart en wel thuis tegen Avanti’31. Een druk programma dus. Er mag nu eigenlijk niks meer afgelast worden.

Zondag a.s. gaat voor Wittenhorst dan hopelijk de competitie verder met een leuke thuiswedstrijd tegen Veritas uit Neeritter. Wittenhorst kent deze ploeg als een moeilijke tegenstander, een elftal met veel beweging. En daar zal de thuisclub weerwoord op moeten hebben. Na deze nederlaag  zijn de Midden-Limburgers wat teruggevallen en bivakkeren in de middenmoot.
Wittenhorst zal de goede klassering willen behouden en gelet op het programma van deze dag is de winst van uiterst belang.

Mannen, we weten wat ons te doen staat! Veel succes!

Supporters, op naar sportpark Ter Horst!

Selectie Wittenhorst 1:

1. Sjors Witt, 2. Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 4. Will Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Joost Wijnhoven, 7. Rob Zanders, 8. Joost van Rensch, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 15. Dirk Scheres, 16. Joep Beurskens, 17. Ruud Meijers, 18. Thom Derks, 19. Reserve-keeper, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 13.15 uur.