Voorbeschouwing Wittenhorst-RKsv Minor

4 mei 2017

Wat een bizarre slotfase afgelopen zondag bij de belangrijke wedstrijd in en tegen Geldrop. Het eindsignaal werd door Geldrop bejubeld als ware het een overwinning. Bij Wittenhorst hing de vlag er anders bij. De mooie voorsprong ging plots verloren en de oranjemannen moesten toezien dat het toch nog een gelijkspel werd.

Nu de storm is weergekeerd moeten we achteraf constateren dat er redelijk tot goed werd gevoetbald en zulke momenten komen nu eenmaal voor. Onze aandacht gaat nu naar komende zondag, dan zullen we de degens moeten kruisen met het in gevaar verkerende RKsv Minor uit Nuth. Deze ploeg staat eigenlijk te laag. Het heeft wel degelijk een goede ploeg met de topscorer Elalji in hun midden. Een groot gevaar voor elke tegenstander. Het is dus zaak om hem te neutraliseren.

Het is weer een finale voor Wittenhorst. De kansen op een periodetitel is waarachtig nog zeer aanwezig. Winst is wel noodzakelijk en daar gaan onze spelers voor. Natuurlijk komen onze supporters weer met grote getalen naar ons mooie sportpark om de ploeg te ondersteunen. Overigens is in de kantine een sfeervolle afsluiting van de competitie gepland. Belangrijke momenten om erbij te zijn: 12.00-12.30 uur; 14.00-14.30 uur; 16.30-17.00 uur en wie weet wat daarna komt! Laten wij er samen een mooie afsluiting van maken en wellicht is er voor de Feijenoord-fans nog meer te vieren.

Iedereen is van harte welkom. Laten we eerst ons standaardteam bijstaan.

Voor de echte voetballiefhebbers nog een tip: om 11.45 uur speelt Wittenhorst 2 de belangrijke wedstrijd tegen OSS'20 2. Wittenhorst 2, Someren 3 én TOP 2 gaan voor de laatste wedstrijd de strijd aan om de laatste periodetitel. Programma van deze teams:

TOP2 - Rhode 2

Rood Wit'62 2- Someren 3

De stand is hier:

Wittenhorst 2  6-13     18-9

TOP 2             6-13     15-7

Someren 3      6-13       8-6

OSS'20 2 heeft reeds een periodetitel en speelt dus niet meer mee.

Veel succes!

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst:13.15 uur.