Voorbeschouwing Wittenhorst-SSS'18

3 november 2016

Beste sportvrienden,

Na een uitermate belangrijke 0-1 overwinning afgelopen zondag tegen Bekkerveld komt komende zondag hekkensluiter SSS’18 uit Overloon op bezoek.

SSS’18 heeft dit seizoen nog niet weten te winnen en zit daarom in de hoek waar de klappen vallen. Daarbij heeft het driemaal gelijkgespeeld waaronder een uitwedstrijd tegen SV Meerssen. Van onderschatting mag dus zeker geen sprake zijn.

Kijkend naar afgelopen seizoen moet Wittenhorst extra gemotiveerd zijn om deze wedstrijd te winnen omdat er thuis gelijk werd gespeeld en de uitwedstrijd werd verloren.

Wil Wittenhorst aansluiting houden met de verrassende koploper V.V. Schaesberg dan moet er gewonnen worden. Wittenhorst rekent daarbij weer op de sportieve steun van de eigen supporters langs de lijn!

Met sportieve groet,

Michiel Hanssen

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 13.15 uur.