Wittenhorst B1speelt finale om promotie in Deurne

7 juni 2016

Na de 7-1 overwinning vorige week werd de uitwedstrijd tegen Mulo B1 misschien een verplicht nummer, maar dit was voor de B1 gelukkig geen reden om er niet een lekkere pot van te maken. Uiteindelijk werd het 0-5 overwinning waarmee wel werd aangetoond hoe enorm verdiend het is dat Wittenhorst B1 in de finale de promotie naar de hoofdklasse mag afdwingen. Dat moet dan gebeuren tegen Stiphout B1, de tegenstander die de B1 dit jaar ook al in de competitie tegenkwam. Beide wedstrijden eindigden in een gelijkspel, dus twee aan elkaar gewaagde teams!

Een van de laatste belangrijke wedstrijden in het programma van de Wittenhorst jeugdteams. Naast de promotie van de D1 naar de divisie, de promotie van de C1 naar de divisie mogen we wellicht ook de promotie van de B1 naar de Hoofdklasse gaan beleven, waarmee we dan dit jaar in de jeugdopleiding van Wittenhorst prachtige ontwikkelingen meemaken.

M.a.w. Wittenhorst-supporters, we roepen jullie aan het einde van dit seizoen op om onze B1 massaal te ondersteunen.

Deze belangrijke wedstrijd zal gespeeld worden op het sportpark van vv Deurne (Kranenmortel). Aanvang 16.00 uur.

Supporters, op naar Deurne en steun onze jongens in deze finale.