Wittenhorst hunkert naar winrerstop

11 december 2016

De laatste wedstrijd van dit jaar is voor Wittenhorst geëindigd in een flop. Het sterke en stugge Schaesberg kon eigenlijk makkelijk een zege behalen tegen een ploeg die op veel fronten de mindere was. Vooral op fysiek terrein moesten de oranjemannen niet thuis geven. In het spel was de verhouding wat positiever.

Meteen na het beginsignaal waren de bezoekers de bovenliggende partij. De gevaarlijke Danny Latten bewees zijn kracht en kopte onberispelijk de 0-1 binnen. Tegen deze achterstand had Wittenhorst het moeilijk. Het kon voorin geen vuist maken en kon maar alleen maar toezien dat de schade niet groter werd.

Na de pauze kreeg Wittenhorst in de eerste minuut weer een tegenslag te verwerken. Schaesberg was veel attenter bij een afvallende bal en schoot beheerst binnen, 0-2.

Wittenhorst probeerde toch nog de meubels te redden. Het bood meer tegenstand en had zelfs enkele keurige aanvallen. Een tegentreffer behoorde tot de mogelijkheden, maar het wilde niet lukken. Het bleef tenslotte bij deze nederlaag.

Overige uitslagen selectie:

Wittenhorst 2 probeerde in de thuiswedstrijd tegen Mierlo Hout 2 puntjes te pakken. Na een felle strijd werd het een remise van 2-2. Doelpunten: Luc van Osch en Kevin de Mulder. De winterpauze zal hun ook goed gaan doen.

De vrouwen 1 bleven deze week aan de kant. Hun wedstrijd werd afgelast.

Wittenhorst O19-1 moest op bezoek bij koploper Blauw Geel ‘38 uit Veghel. De bedoelingen waren goed, echter begonnen we niet scherp genoeg waardoor na 8 minuten al gespeeld leek, 2-0 achterstand. In de 27e minuut werd een aanval uitstekend afgewerkt door Jeffrey waardoor we terug leken in de wedstrijd. Op slag van rust viel echter nog de 3-1 voor Blauw Geel.

2e Helft een gelijkopgaande wedstrijd maar de kleine kansjes die we kregen werden niet benut.Hierdoor een 3-1 nederlaag.