Wittenhorst JO13-3 en JO9-2 kampioen!

13 mei 2017

Wittenhorst JO13-3 en JO9-2 kampioen !

Met slechts drie tegengoals, is de JO13-3 vandaag ongeslagen kampioen geworden. In de beslissende wedstrijd, werd koploper SV United JO13-3 in Wanssum met 1-3 verslagen.

Vanaf het begin werd de tegenstander onder druk gezet, hetgeen zich uitbetaalde in de verdiende 0-1. Naarmate de eerste helft vorderde, werd United sterker en bracht met een afstandsschot de stand op 1-1. Met een bevrijdende vrije trap, kwam Wittenhorst weer op voorsprong en liep vervolgens uit naar 1-3. United zette nog een keer aan, maar onze verdediging bleef – net als in de voorgaande wedstrijden – overeind.

Mannen, een heel mooi resultaat, waarvoor jullie met zijn allen keihard hebben gewerkt !

WIttenhorst JO9-2 werd kampioen in 1e klasse na een 1-2 uitzege bij FCV Venlo. Door deze zege zijn zij gelijk geëindigd met Blerick en kon er vandaag dus dubbel feest worden gevierd. Wat een ontzettend knappe prestatie. Geniet er maar van!

Kampioensfoto JO9-2