Wittenhorst laat voordeel liggen

14 mei 2017

Twee periodekampioenen speelden in Schaesberg tegenover elkaar. Voor Wittenhorst was er wel degelijk iets te behalen. Bij een punt zou Wittenhorst als hoogstgeplaatste team in poule 2 terechtkomen met twee thuiswedstrijden als voordeel.

Echter het mocht zo niet zijn. In een matig en zouteloze wedstrijd aan Wittenhorst-kant kon de thuisclub een 3-2 zege behalen. Aan de kant van Schaesberg was Jonkers de grote man die alle doelpunten voor zijn rekening nam. Bij Wittenhorst kon Michiel Hanssen de doelpunten bij Wittenhorst produceren.

Na een 2-2 ruststand was het dus Schaesberg die de nipte zege op het scorebord bracht. Beide teams kregen kansen, vooral de mogelijkheid in de extra tijd van Bart Spreeuwenberg had de gelijkmaker moeten opleveren.

Helaas het mocht zo niet zijn. Wittenhorst opent donderdag 18 mei het spektakel met een uitwedstrijd tegen nr. 13 van de Hoofdklasse A. Verdere mededelingen volgen.