Wittenhorst JO17-1 en JO14-1 één wedstrijd verwijderd van de titel!

1 april 2017

Wittenhorst JO17-1 kan volgende week de titel pakken! Doordat er zelf met 3-9 werd gewonnen bij SV Meerssen en concurrent DVO verloor van Hoensbroek, is een zege op Eijsden voldoende om de titel in de wacht te slepen. Het zou een kroon zijn op een fantastisch seizoen: de mannen zijn alweer veertien competitiewedstrijden op rij ongeslagen. Komt dat zien, zaterdag 8 april om 15.15 u. op Sportpark Ter Horst. Support de mannen naar de titel!

Ook Wittenhorst JO14-1 kan volgende week kampioen worden!
Door een fantastische 3-0 zege in de derby tegen SV Venray heeft Wittenhorst JO14-1 weer een stap gezet richting de titel in 1e klasse A. Doordat Budel met 0-1 won bij Sportclub Irene, is de onderlinge confrontatie van volgende week cruciaal. Wanneer er in Budel een resultaat wordt behaald, is de titel een feit. De wedstrijd staat op rol om 12.45 u. op Sportpark Budel. Mannen, succes! De titel ligt voor het grijpen!

Voor de mannen van Wittenhorst JO19-1 rest nog maar één doel: wegblijven van de onderste drie plekken. Dit doel is nog alleen maar groter geworden door een 1-2 thuisnederlaag tegen concurrent NWC. De mannen heb nog drie punten voorsprong op nummer 10 DAW. Handhaving moet haalbaar zijn wanneer de draad weer wordt opgepakt. Volgende week bij nummer 6 Schijndel moet hier een start mee worden gemaakt. Mannen, kop op!

Wittenhorst JO15-1 leed een 8-0 nederlaag bij de ongeslagen koploper FC Eindhoven. Zeker geen schande, aangezien de tegenstander van een wat hoger niveau is. De derde plek wordt stevig bezet; wanneer de draad volgende week tegen nummer 9 Venlosche Boys weer wordt opgepakt, is een top drie klassering zo goed als zeker. Mannen, alvast veel succes!

Wittenhorst JO13-1 blijft het fantastisch doen in 3e divisie E. Door een sublieme 6-0 zege op Sportclub Jekerdal en het verlies van concurrent Unitas, zijn de mannen geklommen naar de 2e plek! Verder werd er voor de vijfde opeenvolgende wedstrijd de nul gehouden. Volgende week volgt een bezoek aan Scharn, dat op een zesde plek staat. In Oktober werd deze wedstrijd met 2-0 gewonnen. Mannen, ga zo door en ga voor die tweede plek!

Het weekend kan voor de mannen van Wittenhorst JO12-1 niet meer stuk. Door een fantastische 8-4 zege op concurrent SV Venray werd de tweede plek overgenomen van DAW en werd Venray (4e) op vijf punten gezet. Volgende week staat er weer een topper op het programma: uit bij DAW zal bepaald worden wie de (nieuwe) nummer twee gaat worden. Mannen, ga ervoor!