Boeiende wedstrijd eindigt op 0-0

2 april 2017

De twee topwedstrijden in de eerste klasse tussen koploper Meerssen-Susteren en Wittenhorst-Bekkerveld eindigden beide in een remise. Daardoor blijft alles bij het oude.

De wedstrijd in Horst was er een die niemand wilde verliezen. Ondanks dat bleven beide ploegen de aanval zoeken. Wittenhorst had in de eerste fase de beste mogelijkheden, maar het bleef zonder gevolgen. Aan de andere kant had Bekkerveld bij een goede aanval een dot van een kans. Het bleef dus bij de brilstand van 0-0.

Na de pauze eigenlijk hetzelfde spelbeeld met over en weer gevaar voor de doelen. Michiel Hanssen soleerde naar het doel, het schot werd geblokt. Bij Bekkerveld had Jeroen Lemmens een aardige kans. De lat stond succes in de weg. Uiteindelijk bleef deze spannende steken op een terecht gelijkspel.

Wittenhorst mag toch tevreden zijn met het spel. De vele blessures werden door de stand-ins goed ingevuld.

Resultaten overige selectieteams:

Wittenhorst 2 kreeg koploper ZSV 2 op bezoek. Bij voorbaat een moeilijke opgave. Maar toch, de spelers pakten het goed op. De voorsprong kwam er, helaas geen uitbreiding. Na de pauze werd het toch een 1-2 nederlaag. Niet geheel terecht, maar het is niet anders. Met dit spel komen in de slotwedstrijden nog kansen.

Wittenhorst VR1 vestigde weer de aandacht op zich. Positief weliswaar. Een mooie 4-1 zege op het hoger geklasseerde RMSV VR1 mag er zijn.