Voetbalverenigingen Horst aan de Maas starten met een Walking Football Competitie

3 april 2017

Op 27 maart 2017 vond, o.l.v. Sport aan de Maas, de KNVB en Fysiopraktijk Westsingel, een bijeenkomst plaats bij gastheer SV Melderslo en hebben de voetbalverenigingen uit Horst aan de Maas met elkaar afgesproken een Walking Football Competitie op te starten. Tot aan de zomerstop zal er worden getraind en worden enkele oefentoernooitjes georganiseerd om er voor te zorgen dat alle verenigingen de tijd krijgen om voorbereidingen te treffen. Oude voetbaltijden herleven, inclusief “de gezellige derde helft”! Omdat enkele verenigingen nog een paar deelnemers willen werven kunnen geinteresseerden, leeftijd 55+, kunnen zich vooralsnog melden bij: RKsv Wittenhorst, SV Melderslo, RKSV Meterik, RKVV Hegelsom, AVV America, Sparta”18, SV Kronenberg, SVEB en GFC’33. Het eerste toernooi zal op 29 april a.s. plaatsvinden tijdens de laatste dag van de Sportweek Horst aan de Maas, die van 21 april tot en met 29 april wordt georganiseerd.