Horst World Kitchen en Van den Biggelaar Groep nieuwe businesspartners

4 april 2017

Met Horst World Kitchen en Van den Biggelaar Groep presenteert de Businessclub twee kersverse businesspartners. Via dit bericht stellen wij hen graag aan u voor!

Horst World Kitchen

Horst_World_Kitchen.JPG

Met het all you can eat concept en het enorme aanbod aan diverse wereld gerechten wil Horst World Kitchen haar gasten op en top verwennen. De chef-koks vanuit de gehele wereld maken de lekkerste gerechten voor u. Dit all you can eat concept wordt steeds populairder en bied meer dan 40 uitstekend verzorgde gerechten. Het buffet bestaat uit overheerlijke soepen, warme en koude voorgerechten, tientallen specialiteiten en bijgerechten. Daarnaast is er een uitgebreide keuze uit desserts en toetjes, inclusief fruit, gebak, ijs en andere versnaperingen.

Openingstijden:

Maandag open van 16:30 tot 22:00
Dinsdag gesloten
Woensdag - Donderdag open van 16:30 tot 22:00
Vrijdag open van 16:30 tot 22:30
Zaterdag open van 16:00 tot 22:30
Zondag open van 16:00 tot 22:00

Voor meer informatie kijk op de website van Horst World Kitchen - horstworldkitchen@gmail.com

Van den Biggelaar Groep

BC-Wittenhorst-Van_den_Biggelaar.jpg

Van den Biggelaar Groep gevestigd in Velddriel bestaat uit Van den Biggelaar Grond- en waterbouw, BLM Wegenbouw en Stevacon.

Vakkennis is binnen de Van den Biggelaar Groep in de volle breedte aanwezig. Daarmee kunnen ze goed inspelen op de toenemende vraag naar totaalconcepten en geïntegreerde oplossingen. Want alle expertise die daarvoor nodig is, hebben ze onder één dak en kunnen ze laten aansluiten op iedere gewenste contractvorm of samenwerkingsvorm. Of het nu gaat om onderhandse of openbare aanbestedingen, in bouwteam werken of PPS-werken. Van den Biggelaar Groep kan in het groot of klein opereren, voor publieke of private opdrachtgevers.

De bedrijven van Van den Biggelaar Groep zijn gevestigd in: Velddriel, Wessem en Helmond.  Klik hier voor meer informatie over Van den Biggelaar Groep - info@vandenbiggelaar.nl

Heeft u ook interesse in een lidmaatschap van de Businessclub? Neem dan contact met ons op via businessclub@rksv-wittenhorst.nl