Wittenhorst JO17-1 en JO14-1 maken zich op voor hun kampioenswedstrijd!

5 april 2017

Het kan zomaar een speciaal voetbalweekend worden voor veel jeugdspelers, trainers en familieleden. Zowel de JO17-1 als de JO14-1 kan aankomende zaterdag de titel in de wacht slepen.

De JO17-1 van trainer Jimmy Lucassen kan de titel pakken in Hoofdklasse J wanneer er wordt gewonnen van nummer 12 Eijsden. Deze wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Ter Horst om 15.15 u. Oproep om met zoveel mogelijk supporters de mannen naar de titel te loodsen. Komt dat zien en zorg met z’n allen voor een groot feest!

De nog altijd ongeslagen koploper Wittenhorst JO14-1 kan de titel in 1e klasse in de wacht slepen wanneer er wordt gewonnen bij naaste belager Budel. Met drie punten voorsprong en een fors beter doelsaldo staan de mannen van trainer Daan Hendriks er uitstekend voor. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Budel en wel om 12.45 uur. Mannen, heel veel succes en neem die titel mee terug naar Horst!

Wittenhorst JO19-1 heeft nog een paar punten nodig om zich veilig te spelen van deelname aan de nacompetitie. Deze punten kunnen maar beter snel gepakt worden en wel tegen Schijndel/De Wit.
Ondanks dat deze ploeg twee plekken hoger staat kunnen de mannen met vertrouwen de reis afleggen: in oktober werd er thuis met 1-0 gewonnen. Mannen, veel succes!

Voor Wittenhorst JO15-1 kan het seizoen eigenlijk al niet meer stuk: het eerste jaar in 3e divisie wordt vrijwel zeker afgesloten met een derde plek. Deze plek zal verstevigd moeten worden in een thuiswedstrijd tegen nummer 9 Venlosche Boys. In oktober eindigde deze wedstrijd in een 1-1 gelijkspel. Taak is dus om deze wedstrijd nu wél in een zege om te zetten. Komt dat zien, zaterdag 8 april om 13.45 uur!

De nieuwe nummer twee in 3e divisie E, Wittenhorst JO13-1, speelt een uitwedstrijd bij Scharn. Deze ploeg staat op een zesde plek en werd in oktober met 2-0 verslagen. Met de topper tegen NWC (4e op twee punten afstand) in het vooruitzicht, blijft het de taak om de drie punten te blijven pakken. Mannen, succes!

Nummer twee in 1e klasse A, Wittenhorst JO12-1, speelt een heuse topper: om 10.00 uur staat een uitwedstrijd op de rol tegen nummer 3 DAW. De verschillen in de top van de competitie zijn klein: met een achterstand van vijf punten op koploper UDI’19, is er nog van alles mogelijk. Een tweede plek is in ieder geval binnen handbereik wanneer er zaterdag wordt gewonnen. Zet ‘m op, mannen!