Wittenhorst JO19-1, JO17-1 en JO13-1 besluiten seizoen met zege

6 mei 2017

Wittenhorst JO19-1 heeft dankzij een 2-4 zege bij Volharding haar seizoen besloten met een gedeelde zevende plek. Door de goede eindsprint van de ploeg (drie zeges uit de laatste vier wedstrijden) is deze puike prestatie tot stand gekomen. Des te knapper is de uitslag van vandaag: de mannen van Marcel Rooijmans hebben namelijk met 2-0 achter gestaan. Mannen, proficiat.

Wittenhorst JO17-1 heeft het seizoen besloten als kampioen met 70 punten. Na een vroege achterstand werd er middels prachtig uitgespeelde doelpunten  met 4-1 gewonnen van Hoensbroek. Hiermee werd de nederlaag van eerder dit seizoen weggepoetst. Mannen ook jullie proficiat met dit geweldige seizoen!

Wittenhorst JO15-1 verslikte zich in Wodan. Op eigen veld werd er onnodig met 1-2 verloren. Ondanks de nederlaag beëindigen de mannen van Kevin van den Berg het seizoen als derde in 3e divisie. Nu kan de focus naar de beker: op zaterdag 20 mei moet Bekkerveld worden verslagen voor een plek in de finale. Alvast succes mannen en ook jullie proficiat voor het nu al prima seizoen.

Wittenhorst JO15-2 weerde zich kranig in een uitwedstrijd bij VVV’03 JO15-1, de koploper in de competitie. Deze wedstrijd werd nipt met 2-1 verloren. Lang kan er niet getreurd worden: a.s. maandag moeten de dames en heren alweer aantreden: bij Kessel (2e) moet de derde plek worden verstevigd. Woensdag wacht de achtste finale van de beker. Succes aankomende week!

Wittenhorst JO13-1 heeft het competitieseizoen afgesloten met een 5-0 zege op Eijsden. De tweede plek in 3e divisie is een mooie beloning voor een superseizoen. Het vizier kan nu op de halve finale van de beker: aankomende woensdag is in Venray de JO13-2 van deze club de tegenstander. Succes!

Wittenhorst JO12-1 boekte een puike 7-1 uitzege bij SHH uit Herten. Door deze overwinning is de tweede plek overgenomen van DAW. Wanneer er aankomende dinsdag van Brandevoort wordt gewonnen is een tweede plek in 1e klasse een feit. Succes mannen, het zou een mooie bekroning zijn op een topseizoen!