Wittenhorst stijgt in Top 200 amateurclubs

9 januari 2024

Voor de tiende keer heeft vakblad De Voetbaltrainer de Top 200 seizoen 2023-2024 van amateurclubs samengesteld op basis van het competitieniveau van de jeugdselecties en het eerste team. Wittenhorst is op de ranglijst terug te vinden op plek 110. Door het kampioenschap in de 1e klasse vorig seizoen en de daarmee gemoeide promotie naar de 4e divisie, heeft Wittenhorst vijf punten meer dan het voorgaande jaar.

Eveneens is  de jeugdafdeling van Wittenhorst op de lijst Top 200 jeugd terug te vinden op 183e plek.

Deze resultaten heeft de club te danken aan alle betrokkenen bij de club. Met z’n allen zorgen we ervoor dat Wittenhorst groeit en alsmaar bekender en groter wordt in de regio én daarbuiten. Wanneer we dit goede werk bij de senioren en in de jeugd voortzetten, liggen er nog mooie resultaten in het vooruitzicht, zowel op provinciaal als op landelijk niveau.