Zaal 1 wint eerste bekerduel

20 oktober 2012

Moandaag vieftien oktoeber was het daan zoever, ‘ Hors zaal ien’ mos aantreije vur de beker! Ierste wedstrijd vaan ozze poel waas tege ‘ Tornado twie’. Ozze trainert Nicky (en Dennis, red. Wink) het ierst viefentachtig telefoontjes motte plegen vurdat ie un tiem beej elkaar haj. Um zeuve oor kwamen de volgende sterren beej elkaar:

John Hendrix, Henri Hendrix, Paulus Botman, Peter Nijssen, Rob Joosten, Stefan Derks en Vincent Buijssen, deze kels stonge onder de bezielende leiding vaan Bart (freefighter) Zanders en Roy Broos.
Veur de wedstrijd deej Bart de speetsj, deze haj ie van broor Nicky mei gekregen en bestong oet twie A4‘ tjes met loeplienen en spelvarianten etc. etc. Het ierste waat Bart deej waas dit de prullenbak inknikkeren en zei de nou al legendarische woorden: ‘ we gon dur a’
Mier hofde ie ok neet mier te zeggen want iederien din durbej waar haj metien kippevel op het lief zoe dik as de t.p.ls van Tatjana… man waat waare wej gefocust en gebrand um heer de drie punten mei nor Hors te nemen. Umdat ozze vaste keeper Gijs nog in de Melderse in de wei stong moste we improviseren en kwaam Nijssen in de kist te ston um te proberen de bel tegen te halde.
De wedstrijd begos vur Tornado good, paar minuten onderweag en de bal log al in het netje, we waare neet eg onder de indruk en via Buijssen en Joosten gingen we de rust in met een 1-2 veursprong. In de twedde helft kreege we genog kansen u moet te loepe nor een ruumere veursprong maar helaas bleeve deze onbenut, Joosten bewees nor mar unne kier dat ie eg maar met ien bien kan scheete en dun ander allien het vur rechop te blieve ston, Sinterklos hebbe we maar metien geappt of ie in Spanje urges nog un goij bien het ligge wat ie vur Joosten mei kan nemen! Zien reactie waas dat ie dur en haj maar dat dit un zwarte is, makt niks oet as ie dur mei kan scheete hebbe we um gezag.
Tornado kwaam nog trug tot twie-twie maar toen slingerde Nijssen de bal met mach vief nor veure en maakte John Hendrix de derde en winnende vaan de oavend! Succesduo Broos en Zanders blieke egte cupfighters te zien want zelfs met dees beejien geraapte speulers behalen ze successen. Noa afloep waas de ontlading daan ok groet en Bart zei metien vaan : ik heb het tog gezag, we gon dur a! en zoe waas het ok, we gingen dur ok a as verkes willum.
Nou nog ien putje winnen en we gon wer door nor de volgende ronde en mogen we droeme vaan de cup met de groete oere…

Gastspeulers allemol biestig bedankt!!

PS: Joosten ik gooij din knook wal uk kier beej ow af.