Een rondje langs de velden: zondag 21 januari 2024

22 januari 2024

Naast de vaandelteams van Wittenhorst, gebeurt er ook van alles in de competities van onze lagere elftallen. Hier volgt een overzicht van de belangrijkste hoogtepunten van het weekend van zondag 21 januari.

• Voor Wittenhorst 5 stond de eerste competitiewedstrijd na de winterstop weer op het programma en wel thuis tegen DEV-Arcen 3. Waar de Horstenaren vlak voor de winterstop nog averij opliepen in Tegelen tegen Sportclub Irene 6 (6-1), werd ditmaal overtuigend met 3-0. Hiermee verstevigt het de positie in de middenmoot van de 6e klasse. Volgend weekend staat de lokale clash thuis tegen Hegelsom 3 op het programma.
  • Voor de mannen van Wittenhorst 8 stond alweer de tweede partij na de winterstop op de planning. Vorige week werd nog nipt uit verloren tegen Sportclub Irene (1-0), maar helaas werden de heren deze week thuis overklast door vvVOS 4 met 1-5. Daarmee blijft het een wisselvallig seizoen waar de punten steeds harder nodig zijn. Echter blijft de concurrentie onderin ook punten morsen. Volgend weekend een herkansing als men afreist naar Tegelen om te spelen tegen TSC’04 5 dat slechts drie punten meer heeft dan de oranjehemden.
  • Wittenhorst 2, 3, 4, 6, 7, 9 en 10 speelden geen wedstrijd afgelopen weekend, maar mogen komend weekend weer de wei in. Succes allemaal!