Joep Konings nieuwe trainer-coach van O23-1

28 januari 2024

Joep Konings is in januari van dit nieuwe jaar gestart als de nieuwe trainer-coach van Wittenhorst O23-1. Met Joep hebben we een jonge ambitieuze trainer (27 jaar) doorgeschoven naar deze talentengroep.

Joep was dit seizoen al als trainer-coach verbonden bij Wittenhorst, hij trainde vóór de winterstop de JO17-1 selectie. Joep heeft als ambitie uitgesproken dat hij op termijn als zelfstandig hoofdtrainer aan de slag wil bij een seniorenselectie team en ziet Wittenhorst O23-1 als een ideale tussenstap. Joep heeft voordat hij bij Wittenhorst aan de slag ging al bij meerdere clubs getraind, waaronder FCV-Venlo, HBSV, Sportclub Irene en VVV-Venlo. Wij wensen Joep heel veel succes met deze nieuwe uitdaging!

Nick Verbong (dit seizoen assistent-trainer JO17-1) zal Joep opvolgen als interim trainer-coach bij de JO17-1 selectie tot einde van dit seizoen. O23-1 start komende zaterdag de 2e competitiehelft met een thuiswedstrijd tegen Woezik uit Wychen. De week erna speelt men wederom thuis tegen Juliana ’31 uit Malden.