Leiders: Voetbalplaatjes Album 2 Maart verkrijgbaar in de kantine !

28 februari 2013

A.s. zaterdag, 2 maart,  rond 10.15 uur zal Wil Lucassen van de Plus in Horst, ter gelegenheid van het 100-jarig bestaan van de Plus, het eerste voetbalplaatjesalbum uitreiken aan voorzitter Ton Hagens.

Alle teams die in het album staan krijgen het album gratis van de Plus, niet-leden kunnen het album aanschaffen bij de Plus. Vanaf a.s. maandag 4 maart gaat de actie van start. In het album zit een flyer met de spelregels en wordt uitgelegd hoe je de voetbalplaatjes kunt sparen.

Let ook op de mooie prijzen die de Plus beschikbaar stelt. Degene die als eerste alle plaatjes heeft gespaard kan een mooie prijs ophalen bij de Plus. Ook is er een leuke Plus Facebook Actie waarmee een mooie prijs kan worden gewonnen.

Alle leiders kunnen a.s. zaterdag vanaf 10.15 uur de albums ophalen voor hun team. Wij verzoeken alle leiders, ook in geval van uitwedstrijden, vanaf 10.30 de tas met albums in de kantine op te halen.

Namens RKsv Wittenhorst wensen wij Peter en Wil Lucassen van de Plus alvast van harte proficiat met het 100-jarig bestaan.