Update nieuwe kledinglijn

23 februari 2024

Na het faillissement van onze leverancier Masita, zijn we dit seizoen aan het passen en meten om iedereen te kunnen voorzien van de juiste kleding. Tegelijkertijd is een commissie al enkele maanden bezig om een nieuwe kledinglijn voor onze vereniging te organiseren zodat we de huidige kleding volgend seizoen kunnen gaan vervangen.

Na vergelijk van enkele merken is de keuze gevallen op Stanno. Een kwalitatief goed merk wat o.a. door RKC Waalwijk en Go Ahead Eagles gedragen wordt. Momenteel zijn we bezig om de bedrukking van ons huidige wedstrijdshirt iets aan te passen naar een nieuw design. Een nieuwe teamlijn van Stanno zal in april op de markt komen. In het oranje – zwart wordt dit ons tenue. De leveringen zullen door Sport met Snelders/Sport Group Holland uit Woezik verzorgd gaan worden. Leden kunnen straks de "Wittenhorst "kleding  via een Webshop ook zelf bestellen met korting.

We zullen de komende maanden jullie op de hoogte houden van de vorderingen via onze website .