Verslag selectieteams zaterdag 7 oktober 2017

7 oktober 2017

Verslag selectieteams zaterdag 7 oktober 2017

Een succesvol weekend voor de Wittenhorst jeugd!

Ze moesten er even op wachten, maar de eerste zege van het seizoen is binnen: Wittenhorst JO19-1 won op bezoek bij FC Oda met 0-3. In de eerste helft kwamen de Horstenaren op voorsprong door een treffer van Jarno Philipsen. Toen keeper Ward Jacobs uitviel, moest veldspeler Bas van der Sterren verder als doelman. Hij kan terugkijken op een uitstekend debuut, daar ‘de nul’ werd gehouden en de mannen van Marcel Rooijmans via twee treffers van Jeffrey Cuppen uitliepen naar een comfortabele overwinning. Klasse gedaan mannen!

Ook Wittenhorst JO17-1 heeft haar eerste driepunter mogen bijschrijven. De 4e divisionist won na een moeizame wedstrijd uiteindelijk met 4-1 van Sportclub Irene. De ploeg van Kevin van den Berg kwam vlak voor het half uur op voorsprong nadat Niek na een goede aanval de bal teruglegde op Sangay, waardoor hij de 1-0 kon aantekenen. Meteen na rust kwam de ploeg uit Tegelen onverwachts op gelijke hoogte na een geweldig afstandschot. In het vervolg kregen de Horstenaren de overhand en liep het uit naar 3-1 via Sam Aerts (kopbal uit een vrije trap) en Bono Wijnhoven (mooi afstandschot). Het slotakkoord kwam op naam van Robbin Clabbers. Met deze driepunter zijn de mannen van de nul af. Gefeliciteerd!

Het Wittenhorst JO15-1 van trainers Richard Kleuskens en Peter Christiaens boekte een monsterscore door op bezoek bij hekkensluiter Rood Wit met maar liefst 0-10 te winnen. De treffers kwamen op naam van Koen (3), Willem (2), Maik, Sven, Jordi, Michel en Mats. Door deze zege klimmen de mannen naar de top van de ranglijst en hebben zij inmiddels zes punten uit drie wedstrijden. De stijgende lijn is zichtbaar. Zet het voort!

De mannen van Wittenhorst JO14-1 hebben de draad weer opgepakt. In een thuiswedstrijd tegen Unitas ’59 werd er met 4-1 gewonnen. Al in de 3e minuut scoorde Omar de 1-0 na een goede dieptepass van Nick. De 2-0 kwam ook op naam van Omar na een goede solo. De mannen zetten aan voor de 3-0, echter kreeg de ploeg van Peter Rijs op ongelukkige wijze de 2-1 om de oren na een scrimmage. Vlak voor rust werd de marge weer op twee gezet: Stef was scherp, gooide snel in op de diepgaande Omar die de bal snoeihard achter de keeper schoot. Met de  3-1 maakte hij zijn hattrick compleet. Na rust controleerde de Horstenaren de wedstrijd, gaven niks meer weg en scoorde zelfs via Jesse Verrijth nog de 4-1;dit betrof een prachtige dieptepass van Jens Camps die Lars Engels wegstuurde. Lars legde breed op Jesse die de bal kon intikken. Mannen, gefeliciteerd met de overwinning!

Ook Wittenhorst JO13-1 wist een ruime overwinning te boeken. Tegen het eveneens ongeslagen SV Brandevoort werd er met maar liefst 5-1 gewonnen. Al in de 1e minuut liet Kayeal van Rengs het net bollen. Vlak voor rust kwamen de Horstenaren op 2-0 door een treffer van Tim Faber. Na rust liepen de mannen van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres snel uit naar 4-0 door twee treffers van Kayeal. Hiermee tekende ook hij voor een hattrick. Enkele minuten nadat de tegenstander de 4-1 aantekende, scoorde Pim Cox de 5-1 en besliste hiermee definitief de wedstrijd. De Horstenaren gaan voorlopig aan kop in de 3e divisie D met 9 uit 3 een doelsaldo van 11 voor en 2 tegen. Ga zo door!

Het Wittenhorst JO12-1 van trainer Jan Beijers ging met 6-0 onderuit op bezoek bij het sterke UNA. De ploeg uit Zeelst was gewoonweg wat beter dan de Horstenaren;dat is natuurlijk helemaal geen schande. De dames en heren ontwikkelen zich iedere week en die drie punten komen vanzelf. Ga zo door!