Voorbeschouwing Nemelaer - Wittenhorst 1

6 september 2023

Wat een spektakel afgelopen zondag in de thuiswedstrijd tegen Nuenen. Met name in de tweede helft konden de Brabanders het niet meer bijhouden. Met flitsend aanvalsspel werd de score uitgebouwd naar een 6-0 einduitslag. Na het gelijke spel in de openingspartij dus een goede start in de 4e Divisie.

Het derde treffen staat zondag in Haaren op het programma. Dan is eveneens een nieuwkomer in deze klasse dat ons te wachten staat. Nemelaer wist vorig seizoen via een 2e plek de derde periodetitel te bemachtigen. Na een zinderende finale kon met vreugde de promotie gevierd worden.

Nemelaer kon in de eerste wedstrijd tegen Juliana’31 tot nog toe het enige puntje binnenhalen, want zondag jl. werd met 3-1 verloren van Halsteren. Geen schande overigens want deze ploeg kent de klappen van de zweep.

We zijn benieuwd hoe de oranjemannen het gaan afbrengen. De schroom is tegen Nuenen volledig weggespeeld. Daarom mogen we rekenen op een goed resultaat. Succes.

Supporters, de bus vertrekt om 11.45 uur vanaf Graaf ter Horst. Het Sportpark De Walzaad ligt aan het Sportlaantje 1a in Haaren (gem. Oisterwijk).