Voorbeschouwing Spcl. Susteren-Wittenhorst

6 april 2017

Geachte sportvrienden,

A.s. de zondag de kraker tegen Suëstra, cruciaal duel voor het slotakkoord van de competitie. Wie als winnaar van het veld stapt blijft serieus meedoen om de titel in de eerste klasse D.

De toekomstige club van scheidend trainer Jan Lauers heeft in de heenronde de 3 punten gestolen in Hoooors. We hebben nog wat plaats over voor 3 punten in de bus. Het koesteren van de nul staat de laatste weken garant voor succes.

Hopelijk is een doelpuntje genoeg voor een overwinning al missen we wel voorin de killer pur sang; Willem Heijnen. Aan de andere aanvallers de taak om zich te laten gelden.

We hopen op ow steun op zaterdagavond!

Tot dan,

Frank Peeters

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst:17.00 uur de Lange.

Vertrek bus 17.30 uur bij Gemeentehuis.