Wittenhorst 1 wint van BSV Limburgia en Wittenhorst 2 kampioen

14 april 2013

BSV Limburgia kon zondag niet verhinderen dat de thuisclub de punten moest afstaan. In een goed gespeelde wedstrijd kon Wittenhorst voor rust middels 2 doelpunten van Thom Derix (penalty) en Bart Spreeuwenberg afstand nemen.

De Horstenaren konden na de pauze toch vrij makkelijk deze stand vasthouden en een grotere overwinning behoorde zeker tot de mogelijkheden. Voor de toeschouwers was deze wedstrijd zeker boeiend en onderhoudend.

Doordat koplopr Bekkerveld verrassend tegen RVU verloor is Wittenhorst weer de nieuw koploper met twee punten voorsprong. Echter de Heerlenaren hebben één wedstrijd minder gespeeld.

Zondag staat de topper Bekkerveld-Wittenhorst op het programma. Spannender kan het niet.

WITTENHORST 2 KAMPIOEN!

Door een mooie 5-1 zege op Mierlo Hout 2 heeft Wittenhorst 2 glansrijk de titel behaald in de Reserve e klasse. De voorsprong op nummer 2 is gigantisch. Wij wensen de trainer, begeleiding en spelers van harte proficiat. Wittenhorst heeft gelukkig weer een res. 1e klasser.