Wittenhorst klopt ook EDO HFC

20 mei 2017

Wittenhorst kan zich opmaken voor een beslissende poulewedstrijd in Goes aanstaande donderdag.

In opnieuw een spektakelstuk van de eerste orde werd de lastige hindernis EDO HFC genomen. Ditmaal ging het echter niet van een leien dakje zoals in Alverna. Wittenhorst had aanvankelijk veel moeite met het door EDO gehanteerde spelsysteem en liep al snel achter de feiten aan.
Na een 0-2 stand binnen 27 minuten herpakte de thuisploeg zich echter met verve en wist voor rust de aansluiting weer te herstellen.
Na rust werd middels een aantal schitterende  aanvallen de strijd in Horster voordeel beslist en liep Wittenhorst uit naar een fraaie 5-3 zege. Donderdag volgt de apotheose in Goes, want ook deze ploeg wist te winnen en beide teams gaan met 6 punten uit twee wedstrijden aan kop. Gaat dat zien!

Bijgevoegd een aantal foto's van de wedstrijd, gemaakt door Amber Hagens.

bongers.jpg

bspreeuw.jpg