Word vriend(in) van Wittenhorst

29 december 2023

Draag jij onze club ook een warm oranje-zwart hart toe? Op de valreep van 2023 vertellen we je graag over een nieuw initiatief binnen onze club. Word nu Vriend(in) van Wittenhorst. Iedereen, van opa's en oma's tot superfans, hebben nu de kans om een bijzondere bijdrage te leveren aan onze geliefde club. Door lid te worden van deze vriendengroep, met een jaarlijkse bijdrage van € 100, steun je de club financieel. Deze bijdragen worden gebruikt voor uiteenlopende, verenigingbrede initiatieven, zoals bijvoorbeeld nieuwe schoenen voor kinderen uit minder bedeelde gezinnen, pannaveldjes voor de jeugd of extra materialen voor jeugdactiviteiten, en zijn altijd gericht op het creëren van een positieve impact. De jeugd heeft de toekomst, daar wordt het eerste jaar vooral doelen gezocht voor de jeugd.

Als lid krijg je niet alleen een vermelding op de website, maar ook zal je naam prijken op een speciaal bord in de kantine. De Vrienden van Wittenhorst ontmoeten elkaar jaarlijks om samen onder het genot van een hapje en drankje te beslissen hoe de ingezamelde gelden besteed zullen worden, waardoor iedereen invloed heeft op de bestemming van de fondsen. Deelname wordt automatisch elk jaar op 1 januari verlengd, waardoor je blijvend kunt bijdragen aan de groei en het succes van de club. Je bent vriend(in) als persoon, voor bedrijven zijn er andere sponsormogelijkheden beschikbaar.

Vriend van Wittenhorst worden

Meer informatie en de huidige lijst met Vrienden van Wittenhorst vind je op de Vrienden pagina op deze website.  Op dit moment zijn er al meer dan 50 Vrienden van Wittenhorst. Of je nu als opa of oma  jouw kleinkind(eren) iets extra's wilt geven, een ouder die graag wat terugdoet voor de club, of gewoon een superfan bent van Wittenhorst - iedereen kan een Vriend van Wittenhorst worden! Samen streven we naar een vriendengroep, waar iedereen welkom is en waar we met onze inzet wat extra's kunnen betekenen voor de club en haar omgeving. Word daarom ook vriend(in) van Wittenhorst!

Een speciale commissie, bestaande uit Mike van Hoenselaar, Fer Kleuskens, Gé Peeters en Ben Verheijen, zorgt voor de coördinatie van dit initiatief. Voor meer informatie, ideeën of suggesties kun je contact opnemen via vriendenvan@rksv-wittenhorst.nl of of bel/app met Fer Kleuskens (06-55408256) of Gé Peeters (06-81480010). Samen maken we Wittenhorst sterker en zorgen we ervoor dat de club voor iedereen een fijne plek blijft.