Aftrap 10x10x10 sponsoractie PLUS

5 december 2016

Op zondag 4 december 2016 is de grandioze 10x10x10 sponsoractie bij PLUS Lucassen afgetrapt. RKsv-Wittenhorst is één van de 36 verenigingen uit Horst aan de Maas die deel gaat nemen aan deze actie.

PLUS Lucassen bestaat begin 2017 al weer 10 jaar en daarom is er 10 duizend euro beschikbaar voor de clubkas. De actie duurt 10 weken.

Er hebben zich 36 clubs en verenigingen aangemeld uit Horst, Meterik, Melderslo, Hegelsom, Castenray, Broekhuizen en Broekhuizenvorst. Een actueel overzicht is te vinden op www.plus.nl.

Bij elke 5 euro besteding ontvangen de klanten een sponsorzegel. Indien men afrekent met de pin dan wel contactloos betaald, en bij een selectie van artikelen, ontvangen de klanten nog extra sponsorzegels.

Spaar jij ook mee voor onze club? De gespaarde zegels kunnen in de kantine worden ingeleverd.