Corona-update: sportpark is verboden toegang!

25 maart 2020

Beste leden,

Middels dit bericht houden we je op de hoogte van de actualiteiten rondom het coronavirus en Wittenhorst.

T/m 6 april geen activiteiten
Na onze vorige update is duidelijk geworden dat alle wedstrijden, trainingen en activiteiten tot en met 6 april aanstaande geannuleerd worden. Dit betekent ook dat de kantine en het sportpark gesloten zijn.

Commissies vergaderen niet of online
Vergaderingen van commissies gaan niet door, tenzij de commissies dit digitaal (via skype, facetime of whatsapp) kunnen organiseren. De parkcommissie voert op minimale bezetting werkzaamheden uit zodat het noodzakelijke onderhoud aan de velden gedaan wordt. Hierbij wordt uiteraard rekening gehouden met de geldende afspraken wat betreft hygiƫne en afstand houden.

Sportpark is verboden toegang!
Helaas constateren we dat, ondanks dat het sportpark gesloten is, veel kinderen en jongeren op dit moment gebruik maken van onze velden om een balletje te trappen. We begrijpen dat het mooie weer en de 'vrije' tijd heel aanlokkelijk werken om het veld op te gaan, maar dit past totaal niet bij het advies van de regering en het RIVM om elkaar niet op te zoeken. Blijf daarom lekker thuis en zoek elkaar niet op.
We doen ook een dringend beroep op de ouders om hierin hun verantwoordelijkheid te nemen en te zorgen dat de kinderen niet naar het sportpark gaan.

Bedankt voor je medewerking!

Bestuur RKsv Wittenhorst