De Businessclub gaat op bezoek bij Kempen Communicatie

29 februari 2016

Na een geweldig event met de Businessclub, het bezoek aan de wedstrijd PSV – PEC Zwolle op 19 december, staat de volgende meeting gepland op donderdag 10 maart.

Als nieuwe voorzitter van de Businessclub is Eric van Kempen zeer verheugd om de Businesspartners uit te nodigen voor een bedrijfsbezoek aan Kempen Communicatie. Dit bezoek zal bestaan uit een rondleiding door het communicatiebedrijf en een kennissessie waarbij door Communicatiestrateeg Els Hekkenberg het thema ‘rendement halen uit sportsponsoring’ wordt behandeld. Uiteindelijk wordt het bezoek afgesloten met een buffet en borrel, waarbij er voldoende ruimte is om te netwerken met andere Businesspartners.

Nog geen lid van de Businessclub, maar wilt u graag de samenwerking aan gaan met RKsv Wittenhorst en in contact komen met andere Businesspartners? Neem dan contact met ons op via business@rksv-wittenhorst.n