De Businessclub van Wittenhorst blijft groeien (deel 1)

21 december 2015

Aan het begin van het seizoen hebben we reeds met trots de nieuwe screens gepresenteerd, als uiting van de verdere professionalisering van onze vereniging.

Rob Vissers (bestuurslid commerciële zaken): “Deze exposure is niet onopgemerkt gebleven, inmiddels heeft de commerciële afdeling van RKsv-Wittenhorst met diverse bedrijven gesproken over de mogelijkheden van de Businessclub. Deze gesprekken hebben ertoe geleid dat we vanaf de start van dit seizoen reeds zeven nieuwe Businesspartners hebben mogen begroeten.”

De voorzitter van de Businessclub, Albert Vermeulen, heeft vervolgens een persoonlijk bezoek gebracht aan onze nieuwe partners om hen de bijbehorende overeenkomst te laten ondertekenen en hen te bedanken voor de steun aan onze vereniging.

Voor dit seizoen staan er weer diverse activiteiten gepland, waaronder een bezoek op 19 december jl. aan de wedstrijd PSV-PEC Zwolle.

bus_philips_stadion.JPG

foto_dirk_marcellis.jpg

Graag stellen we alvast drie van onze nieuwe Businesspartners aan u voor. Voor meer informatie over de desbetreffende Businesspartner kunt u klikken op de naam.

Fysio Westsingel

businesspartner_fysio_westsingel.jpg

Vlaminckx Advocaten

businesspartner_vlaminckx_advocaten.jpg

Personato

businesspartner_personato.JPG

Heeft u ook interesse in een lidmaatschap van de Businessclub?

Neem dan contact met ons op via commercielezaken@rksv-wittenhorst.nl