Het bestuur aan het woord #2

28 november 2020

Beste leden,

Tijdens de bestuursvergaderingen bespreken we de onderwerpen die we in deze ‘bestuur aan het woord’ artikelen beschrijven. En eerlijk gezegd is die keuze best wel moeilijk. Ondanks dat de competities nog steeds stilliggen en de senioren helaas niet mogen trainen, zijn er namelijk volop ontwikkelingen bij Wittenhorst. We hebben een keuze gemaakt en nemen jullie graag mee:

Trots op succesvolle Raboclubsupport!
Afgelopen maanden werd de jaarlijkse Rabobank Clubsupportactie gehouden. Als Wittenhorst hebben we hier uiteraard aan meegedaan. Dankzij jullie stemmen hebben we €996,95 bij elkaar verzameld. Bijna €100 meer dan vorig jaar. Een resultaat waar we trots op zijn. Dank aan iedereen die op ons gestemd heeft en dank aan de Rabobank voor het organiseren van deze actie!

Vernielingen en afval
Helaas hebben vrijwilligers gemerkt dat er steeds vaker zwerfafval en recent ook vernielingen op het sportpark zijn. Dit is natuurlijk totaal onacceptabel! In overleg met de gemeente gaan we maatregelen treffen. We kijken naar de mogelijkheid om camera’s op te hangen en om het sportpark volledig afsluitbaar te maken (dus ook vanuit de bossen). Ook gaan BOA’s vaker toezicht houden op het sportpark en handhaven waar nodig. Als leden recent opvallende zaken gezien hebben op het sportpark, meld dit dan bij het bestuur.

Opknappen kantine; vrijwilligers gezocht
Tijdens de ledenvergadering werd opgeroepen de keuken en de kantine op te knappen. Deze oproep is serieus genomen. De afgelopen periode hebben een aantal vrijwilligers de handen uit de mouwen gestoken om de oude keuken te slopen zodat er nu een nieuwe keuken geïnstalleerd kan worden. Ook willen we graag de kantine een opknapbeurt geven om de beleving te verbeteren. We zoeken vrijwilligers en sponsors die hierover mee willen denken en aan mee willen werken. Heb je tijd en zin om de kantine te vernieuwen? Meld je dan bij het bestuur!

Oliebollenactie
Wittenhorst en Graaf ter Horst hebben de handen ineen geslagen en besloten om samen een oliebollenactie te organiseren! Een actie die goed is voor de clubkas van Wittenhorst en waarmee we één van onze trouwe sponsoren kunnen helpen in deze moeilijke tijd! Kortom, een win-winsituatie! We hopen dat veel vrijwilligers deze actie ondersteunen en ons helpen zoveel mogelijk oliebollen te verkopen. Meer details vind je hier!

Waar staat Wittenhorst voor?
Eerder hebben we aangegeven dat we dit jaar extra aandacht willen schenken aan de betrokkenheid van onze leden. Bovenstaande acties zijn voorbeelden hoe we dit willen doen. Maar ook voor het bepalen van ons toekomstbeeld willen we graag jullie input hebben. Wat vinden jullie belangrijk aan Wittenhorst en hoe zou je Wittenhorst omschrijven in een paar woorden? Binnenkort sturen we alle leden een enquête waarin we onder andere deze vragen stellen. Als bestuur kunnen we met de reacties die we krijgen beter bepalen wat jullie belangrijk vinden en waar we met z’n allen naartoe willen werken. Help ons door een paar vragen te beantwoorden. Doe je mee? Dank alvast voor de deelname!

Heb je vragen of wil je bepaalde thema’s terugzien in deze rubriek? Stel ze dan gerust.

Namens het bestuur,

Ron van den Bekerom