John Peeters Ere-Vrijwilliger 2016

3 januari 2016

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op 2 januari 2016 werd John Peeters uitgeroepen tot ere-vrijwilliger van het jaar 2016.

John doorliep alle jeugdelftallen en heeft ook bij de senioren nog een balletje getrapt. John is al vele jaren vrijwilliger bij Wittenhorst, zowel op het gebied van de Jeugd, Financien, Secretariaat, Facilitaire Zaken als Organisatorische Zaken. Zijn gezin is sportief, alle gezinsleden doen aan sport, o.a. ook aan voetbal.  Naast de liefde voor het voetbal houdt hij zich ook bezig met hardlopen en bootcamp. John kan worden getypeerd als een regelaar, een druk baasje. Per maand is hij goed voor honderden Wittenhorst mails en ook is hij verdienstelijk brouwer van zijn eigen merk. John is een vrijwilliger die op de achtergrond heel veel werk verzet, krijgt niet altijd de waardering die het werk verdient, maar handelt altijd in het grotere belang. Hij is al weer vele jaren actief als commissiehoofd Organisatorische Zaken bij Wittenhorst.

Kortom, we feliciteren:  John Peeters, Ere Vrijwilliger van het jaar 2016.