Met Oranje Leeuwinnen naar Olympisch Kwalificatietoernooi?

24 februari 2016

Met de Oranje Leeuwinnen naar het Olympisch KwalificatieToernooi?

Volgende week begint voor de Oranje Leeuwinnen het spannende Olympisch Kwalificatie Toernooi waarin zij zich voor het eerst in de historie hopen te plaatsen voor de Olympische Spelen in Rio! Dominique Janssen en Lieke Martens organiseren een busreis vanuit Noord-Limburg naar de laatste en hopelijk allesbeslissende wedstrijd tegen Zweden op woensdag 9 maart.

De bus vertrekt om 15.00 uur in Horst (Parkhotel Horst) en om 15.45 uur in Boxmeer (De Witte Brug).

Deelname aan de busreis kost €50,- p.p. Dit is inclusief:
-           Kaartje voor de wedstrijd
-           Busreis
-           Buffet bij aankomst in Stadion

Wil jij mee met deze busreis? Mail dan naar info@sport-ambitions.com. Er is plek voor maximaal 50 deelnemers.

Inmiddels zijn er al diverse aanmeldingen, dus vol=vol. Bij voldoende animo wordt er gekeken of er een tweede bus kan gaan.

De Oranje Leeuwinnen rekenen op jullie steun en zien jullie na de wedstrijd graag aan de rand van het veld voor een foto!

Groetjes namens Lieke Martens en Dominique Janssen