Nederlands vrouwenteam bij Parkhotel/Wittenhorst

17 januari 2016

In de loop van maandag 18 januari arriveert het Nederlands Vrouwenelftal in Horst aan de Maas. Het team verblijft in Parkhotel Horst en vertrekt dinsdag naar een trainingskamp in Turkije. In Turkije wordt een tweetal oefenwedstrijden gespeeld tegen Denemarken. Het trainingskamp maakt deel uit van de voorbereidingen voor het Kwalificatie toernooi voor de olympische Spelen in Rio de Janeiro. Dit kwalificatie toernooi wordt afgewerkt in Nederland met wedstrijden tegen Noorwegen, Zweden en Zwitserland.

De Oranje Leeuwinnen trainen ’s maandags rond 15.30/16.00 uur op het kunstgras van Wittenhorst. Bij de selectie zit natuurlijk ook Dominique Janssen die voor de training even terugkeert op de velden van haar oude club. Langs deze weg feliciteren we Dominique vandaag uiteraard ook meteen met haar 21e verjaardag.