Nieuwe versterkingen voor de Businessclub (deel 1)

28 april 2016

Vol trots kunnen we mededelen dat met ingang van het nieuwe voetbalseizoen de businessclub versterkt wordt met een aantal nieuwe leden.

Dat de Businessclub van RKsv-Wittenhorst voor steeds meer regionale ondernemers hét platform voor het versterken en onderhouden van zakelijke contacten is, blijkt wel uit het feit dat er inmiddels bedrijven zijn die zichzelf melden. Zij willen graag nader geïnformeerd worden over de doelstellingen en mogelijkheden van de Businessclub en sluiten zich vervolgens ook daadwerkelijk aan. Uiteraard is de Businessclub, en ook vereniging Wittenhorst, enorm trots op deze aantrekkingskracht. Door elkaar regelmatig te ontmoeten in een omgeving van sportiviteit en gezelligheid, kunnen mooie verbindingen en succesvolle samenwerkingen ontstaan.

Graag stellen we alvast twee nieuwe aanwinsten voor het komend seizoen aan u voor:

-        Elektro van Berlo

Elektro_van_Berlo.jpg

Over Elektro van Berlo

Elektro van Berlo is een modern installatiebedrijf, waar zowel particulieren als bedrijven terecht kunnen voor advies over de elektrische installatie in nieuwbouwwoningen, bij renovaties of een bedrijfsruimte. Meer informatie vindt u hier.

-        Mari

Mari.jpg

Over Mari

Bij Mari kunt u terecht voor de professionele aanleg, renovatie en onderhoud van buiten- en binnenzwembaden zowel voor particulier als publiek gebruik. Meer informatie vindt u hier.

Heeft u ook interesse in een lidmaatschap van de Businessclub? Neem dan contact met ons op via businessclub@rksv-wittenhorst.nl