Praedé knipt de voltallige selectie van Wittenhorst

19 februari 2016

Onlangs wel een heel bijzonder gezicht toen je door de ramen keek van Praedé kappers in het centrum van Horst. Op donderdagavond 11 februari zat de complete selectie van het eerste elftal van Wittenhorst, incl. begeleiding, in de kappersstoel.

“Geknipt en geschoren” aan de start van de 2e competitiehelft.

Het idee is ontstaan in samenspraak tussen Cay Kleeven en de commerciële afdeling van Wittenhorst.

Cay Kleeven: ”vanuit maatschappelijk oogpunt wil ik graag een financiële bijdrage leveren aan het verenigingsleven in Horst. Dat doe ik op verschillende manieren, ook al enkele jaren bij Wittenhorst. Echter de traditionele sponsoring past niet altijd meer in de visie van mij als centrumondernemer”.

Vervolgens zijn beide partijen gaan brainstormen en kwamen tot deze ludieke actie.

“Sportverenigingen moeten steeds meer op zoek naar sponsormogelijkheden die passen in het beleid van de ondernemer. Dus gaan we graag de dialoog aan, zoals ook nu met Cay”, aldus Rob Vissers (bestuurslid Wittenhorst).

Doelstelling

Doel van de actie is op een ludieke en unieke wijze exposure creëren voor Praedé door middel van de medewerking van Wittenhorst. De voetbalclub op haar beurt genereert door de inspanning die geleverd wordt extra inkomsten. “Ik kan mijn maatschappelijke rol vervullen door de vereniging financieel te ondersteunen, Wittenhorst zorgt dat de actie uitgevoerd kan worden en dat het op een leuke wijze naar buiten wordt gebracht, mooi één-tweetje”, aldus Cay Kleeven.

Wittenhorst bezet in de competitie op dit moment een plek in de middenmoot en moet in de tweede competitie nog flink aan de bak. “De ‘puntjes’ zijn geknipt en nu nog de punten in de competitie zien binnen te halen”, glimlacht Rob Vissers.

Kijk ook op: Praede Wittenhorst 1

20160211Praed-00062_2.JPG