RKsv Minor-Wittenhorst gestaakt bij 1-1

6 maart 2016

Wittenhorst zal de reis naar Nuth waarschijnlijk op Paaszaterdag opnieuw moeten maken. In de 29e min. Kon scheidsrechter Nelissen niet verder wegens een blessure. Net nadat Minor de gelijkmaker liet aantekenen was het meteen duidelijk dat de leidsman niet verder kon.

Wittenhorst kwam eigenlijk tegen alle verwachtingen in op een mooie 1-0. Verantwoordelijk hiervoor was Daan Verlijsdonk die vanaf zo'n 30 m een zondagsschot afvuurde op het vijandelijke doel. Het resultaat was overweldigend. Als een granaat vloog de bal in het doel.

De wedstrijd staat dus nogmaals op het programma, minus 29 minuten.

Overige uitslagen standaardteams

Wittenhorst 2 trok met enig optimisme naar koploper Erp 2. Het resultaat mag er zijn. Een keurige 2-1 zege was het resultaat. Doelpuntenmakers: Djen Vercoulen en Caspar de Swart. De situatie bovenin wordt nu hoopgevend.Mannen proficiat.

Wittenhorst 3 maakte een goede beurt door Blerick 2 met 3-1 terug te wijzen. Een plekje in de middenmoot is nu bijna verzekerd.

Onze dames 1 verpulverden de dames van Someren 2 met maar liefst 9-2. De koppositie is hiermee zelfs verstevigd.

A1:

Wittenhorst A1 kreeg dit weekend Nooit Gedacht uit Geffen op bezoek. Een overwinning zou betekenen dat we voorlopig afscheid zouden nemen van de “gevarenzone”. Eerste helft zag er goed uit met 4 100% kansen die helaas niet aan ons besteed waren. Het had in de rust dus al klaar kunnen zijn maar het bleef 0-0. Na rust een gelijkopgaande wedstrijd met kansen over en weer. In de 77e minuut dan toch de voorsprong via een doelpunt van Luc van Kuijck. In het verdere verloop nog 2 afgekeurde doelpunten, voor beide partijen een. Zodoende bleef het 1-0 voor A1 en bleven de 3 punten in Horst.