Verslag selectieteams zaterdag 22 april

22 april 2017

Uitslagen selectiewedstrijden zaterdag 22 april 2017

Wittenhorst JO14-1 gaat over de honderd doelpunten heen!

De mannen van Wittenhorst JO14-1 hebben het competitieseizoen in stijl afgesloten door op bezoek bij Sportclub Irene met 5-0 te winnen. Hiermee eindigden de mannen van Daan Hendriks met een doelsaldo van 103-14, waarbij er maar liefst 52 punten werden behaald uit 18 wedstrijden: wat een fantastisch seizoen! Mannen, proficiat met deze geweldige prestatie.

Wittenhorst JO15-1 verloor in een krankzinnige wedstrijd met maar liefst 6-7 van NWC uit Asten. Na een 4-2 voorsprong stond binnen de kortste keren 4-5. Na een aantal doelpunten op en neer werd de wedstrijd helaas verliezend afgesloten. Deze wedstrijd brengt verder geen verandering in de ranglijst aan: de derde plek was al binnen. Toch zou het fijn zijn wanneer de laatste twee wedstrijden gewonnen zouden worden!

Wittenhorst JO15-2 won in een kraker met 2-1 SV Oostrum JO15-1. Door deze prima zege staan de mannen van o.a. Ruud Hanssen en Rob Schatorie met 10 punten uit 5 wedstrijden op een keurige derde plek. Mannen, ga zo door!