Voorbeschouwing eerste selectieteams zaterdag 25 maart 2017

22 maart 2017

Na vier opeenvolgende competitienederlagen zal Wittenhorst JO19-1 gebrand zijn om tegen nummer 11 Olympia’18 weer eens de volle buit te pakken. Deze drie punten zullen ook hard nodig zijn om de naderende concurrentie achter hen te laten. De mannen kunnen wel wat vertrouwen putten uit de tweede helft van afgelopen zaterdag tegen nummer 2 Margriet, toen er immers twee keer werd gescoord. Mannen, pak de draad weer op!

De topper der selectieteams komt op naam van de mannen van Wittenhorst JO17-1. De bijna ongenaakbare koploper ontmoet aankomende zaterdag een ploeg waar ze nog een appeltje mee te schillen hebben: SHH. Deze ploeg wist hen namelijk de enige thuisnederlaag van het seizoen aan te smeren: in november werd het 2-5 in Horst. Wanneer Wittenhorst weet te winnen, zal de twaalfde (!) competitiezege van het seizoen worden geboekt. Met een nieuwe zege komt de titel wel heel erg dichtbij. Mannen, zet ‘m op!

De mannen van Wittenhorst JO15-1 doen het voortreffelijk: een derde plek in 3e divisie D. Voor hen lonkt alweer de derde competitiezege op rij. Dit zal moeten gebeuren in een thuiswedstrijd tegen RKVVO (13.45 u.). Deze ploeg staat op een elfde plaats en werd in november met 1-2 verslagen. Er zal geknokt moeten worden om de top-drie klassering te handhaven. Mannen, veel succes!

De ongeslagen koploper in 1e klasse A, Wittenhorst JO14-1, kan a.s. zaterdag een grote stap richting de titel zetten. In een uitwedstrijd bij Venlosche Boys moet er weer een volgende stap worden gezet. In november werd de nummer 8 met maar liefst 11-0 verslagen. Maar met nog wedstrijden tegen concurrenten Venray en Budel in het vooruitzicht, tellen alleen de drie punten. Mannen, ga ervoor!

Het uitstekend presterende Wittenhorst JO13-1 hoopt haar plek in de top-drie in 3e divisie E te handhaven tegen Bekkerveld. Deze nummer 9 werd in oktober in Horst met 2-0 verslagen. Met de topper Venray – Unitas op de rol, is de kans aanwezig dat de mannen na een zege een plekje weten te klimmen. Een mooie eindperiode in de competitie lonkt. Succes!

Met een huidige derde plek doen de mannen van Wittenhorst JO12-1 het prima in 1e klasse A. Deze top-drie klassering dient gehandhaafd te worden in een thuiswedstrijd (11.30 u.) tegen nummer 7 JVC Cuijk. Deze tegenstander werd in oktober in Cuijk met 1-4 verslagen. Met nog zes wedstrijden te gaan en een voorsprong van slechts twee punten op nummer 4 SV Venray, blijft het belangrijk om de punten te blijven pakken. Mannen, heel veel succes!