Voorbeschouwing RVU-Wittenhorst en selectie

13 november 2015

Beste sportvrienden,

Afgelopen zondag was er een klinkende 5-0 zege op SC Susteren. Deze overwinning was vooral op basis van een goede 1ste helft verdiend. In de 2de helft liepen we te ver achteruit en hadden we niet de rust om de wedstrijd makkelijk uit te spelen. Dit is een verbeterpunt voor de komende tijd.

Komende zondag gaat de reis naar Rothem waar het plaatselijke RVU op ons wacht. Uit het verleden weten we dat dit altijd een stugge tegenstander is. Dit seizoen gaat het wat minder met deze ploeg, daarom zullen ze er ook alles voor over hebben om de 3 punten mee naar huis te nemen.
Aan ons de taak om de stijgende lijn door te trekken, zodat we weer omhoog kunnen kijken.
We hopen natuurlijk op de steun van onze vaste aanhang.

Tot zondag,

Sjors Witt

Selectie:
Tom Aarts, Danny Bongers, Kevin van Asten, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jelle Houben, Jordi Janssen, Mark van Rens, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, John Thissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Bart Zanders, Nick Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 11.45 uur.
Vertrek bus: 12.15 uur ING-bank.

Adres sportpark: Molenweg 1, Rothem.